Be-Ge's Førerstole er nu godkendt efter EN45545

Be-Ge's Førerstole er nu godkendt efter EN45545

Be-Ge 8754 og Be-Ge 3000-serien er nu testet og godkendt efter EN45545, og opfylder hermed de krævende brandhæmmende betingelser under de nye skrappe brandkrav.

Førerstole skal afprøves i henhold til ISO 5660-1 (R22 – stole i mandskabsrum) for at opfylde forskellige Hazard Levels. HL1 = max 75 Mahre, HL2 = max 50 Mahre, HL3 = max 50 Mahre
Be-Ge 8754 og Be-Ge 3000-serien er nu testet og godkendt til HL3.

Hvad er blevet testet?
Overflade på sæde og ryg, bagplade og bælg, maling, stål og læder.
Hele Be-Ge stolen blev kvalificeret, da kravene for R22 blev opfyldt og ingen yderligere test er derefter påkrævet.

Vi synes det er meget vigtigt, når vi påbegynder et projekt at fortælle om niveauerne for brandbeskyttelse til vores kunder. Det er op til hver enkelt kunde at vælge brandkrav niveau, og vi rådgiver meget gerne herom.

I prislisten finder du tillægspriser på sidebeklædning i stål og også fingerbeskytter i e-læder. Nakkestøttens indsats kan om nødvendigt erstattes med indsats i stål. Til nogle projekter er der dog kun behov for at ændre ryglæn og sædepude til andet skum, mellemforet og polsteret.

Se vores store udvalg her.

 

Be-Ge ergonomiske lokomotivførersæder

Be-Ge ERGO lokomotivførersæder

altLokomotivførere har brug for et sæde, der ikke bare er behageligt, men også fast og ergonomisk og som har tilpasningsmuligheder, der skærper opmærksomheden under arbejdet. Uanset om det drejer sig om tog til lange intercity-strækninger eller lokalbanestrækninger med mange start og stop, så har alle tog brug for et førersæde, som er designet specielt til førerhuset og i særdeleshed til lokomotivføreren.

I løbet af en vagt som lokomotivfører gennemgår den menneskelige ryg ekstreme belastninger, der ikke blot skyldes siddestillinger men også genereres af sporenes vibrationer og i nogle tilfælde også af de ryk det giver, når togstammer forbindes.

Det er en udbredt misforståelse, at et blødt sæde giver den bedste komfort, og selvom det måske nok er sandt den første time, så vil kroppen hurtigt finde det ubehageligt og sædets bruger begynder at sidde uroligt i forsøget på at finde en passende stilling. For at opretholde lav VDV (Vibration Dose Value) skal sædet være fast med god støtte og med mulighed for forskellige indstillinger, der kan justere retningen af de vibrationer kroppen udsættes for i løbet af en arbejdsdag.

altBe-Ge ergonomiske lokomotivførersæder har været etablerede på det europæiske jernbanemarked gennem mange år og bliver brugt i nybyggede såvel som renoverede tog i både Sverige, Danmark, Østrig, Belgien, Frankrig, Tyskland, Holland, Spanien og Portugal. Vi kan se, at lokomotivførere efterspørger mere og mere komfort i sæderne og ønsker en høj standard.

Be-Ge er lokomotivførernes foretrukne mærke og vi samarbejder med ledende operatører som DSB, SNCF, U-Bahn, RET, Nedtrain, LKAB, SNCB og WienerLinien.

Vores lokomotivførersæder er robuste, har fremragende ergonomiske og vibrationsabsorberende egenskaber og en lang række tilpasningsmuligheder som luftsstyret automatik til højdejustering, lænde-og sidestøtte samt glidesæde, og endeligt multijusterbare armlæn, så brugere af forskellig højde opnår en god arbejdsstilling ved kontrolpanelet.

alt

Vi er i tæt dialog med lokomotivførerne om tilpasning af vores sæder til deres behov og vi kan tilpasse kontrol- og indstillingsmuligheder præcist efter slutbrugernes ønsker. Gennem specialiseret teknologi og know-how på området, opnået med vores 24 timers operatørstole, tilbyder vi ikke blot et sæde, der er komfortabelt og fokuseret på at reducere rygrelaterede skader, men også et sæde, som er designet til at skærpe lokomotivførerens opmærksomhed i et højrisiko arbejdsmiljø.

Hos Be-Ge mener vi, at sædet er det vigtigste forbindelsesled mellem lokomotivføreren og resten af toget og ved at vælge det rigtige sæde opnår føreren størst mulig komfort og tilfredsstillelse i udførelsen af sine arbejdsopgaver.

 

Vores udvalg af sæder med mekanisk affjedring til tog

9200 serien

Vores udvalg af statiske sæder til tog

3400 serien og 8652 serien.

Vores udvalg af sæder med luftaffjedring til tog

3000 serien og 3000 Ergo
 

For yderligere information og priser kontakt:

AREA SALES MANAGER (Be-Ge Seats)
Brian Hansen
Tel.: +45 29 76 25 36
Email:  Denne emailadresse er beskyttet mod programmer som samler emailadresser. Du skal aktivere javascript for at kunne se adressen.

Jany M1 godkendt løsning til Ford Custom og Toyota ProAce

Jany M1 godkendt løsning til Ford Custom og Toyota ProAce

Be-Ge Jany A/S kan nu tilbyde en fuld M1 godkendt sæde løsning til de nye Ford Custom og Toyota ProAce.

Alt er testet og godkendt af TÜV, helt i overensstemmelse med den velkendte Be-Ge Jany standard og kvalitet – dette betyder at M1 testene naturligvis er udført i Ford Custom og Toyota ProAce chassiserne. Det er nu muligt at lave en fuld fleksibel M1 sæde løsning, som møder kundernes behov – uanset om det er for kørestolsbrugere, politi eller ambulancer - alle indretninger er mulige – uanset hvem kunden er, så er den M1 testede og godkendte sæde løsning til Ford Custom eller Toyota ProAce, en sæde løsning fra Be-Ge Jany.

Ford Custom M1 seating solution

Hvis I vælger en M1 godkendt sæde løsning fra Be-Ge Jany, om det er vores 6800 profil eller Twinplate (fast eller skinne montering), er alle godkendelserne udfærdiget og underskrevet af TÜV – alt dette for at undgå forsinkelser i synshallerne, og gør det nemmere, for jer som kunde, at lave den korrekte indretning og præsentere jeres ombyggede Ford Custom eller Toyota ProAce for jeres tilfredse kunder.

Ford Custom M1 seating solution

Om jeres kunde ønsker vores standard sæder, Contour eller Comfort sæder, kan dette naturligvis leveres med alle de normale tilvalg såsom, armlæn, drej, glid, sæde tilt eller fremskudt forkant – alle kombinationer er M1 godkendte.

Venligst kontakt jeres lokale Be-Ge Jany sæde repræsentant for pris, installation og leveringstid for M1 godkendte sæder til Ford Custom eller Toyota ProAce.

Ford Custom M1 seating solution
 Ford Custom M1 seating solution

 

 

Vagtstole 24/7

alt


 KONTAKT DIN BE-GE JANY KONSULENT FOR MERE INFORMATION

AREA SALES MANAGERS

Brian Hansen
Tlf.: +45 29 76 25 36
Email: Denne emailadresse er beskyttet mod programmer som samler emailadresser. Du skal aktivere javascript for at kunne se adressen.

Christian Westergaard
Telephone: +45 21 63 20 66
Email: Denne emailadresse er beskyttet mod programmer som samler emailadresser. Du skal aktivere javascript for at kunne se adressen.

Nyt stolprogram - Columbus

Vi er stolte af at kunne præsenter et helt nyt stolprogram til gaffeltrucks, mindre maskiner mm.

Her er der taget højde for ergonomi, samt førerens krav til moderne siddekomfort


•  Luftaffjedret truckstolalt

•  Fuldautomatisk vægtjustering

•  Vægtjustering op til 175 kg

•  Siddehøjde 140 mm/ siddehøjde 120mm (option for containertrucks)

•  Vibrationsgodkendt IT1 og IT2 iht. NEN-E 13490

•  Sæde- og ryg skumhynder med 5 års garanti

•  Ergonomisk korrekt:  Lændestøtte - ryghynde med sidestøtte - tiltning af ryghynde - højdejusterbar ryghynde



Fås i flere stoftyper og sædebredder, samt stort tilbehørsprogram.


Interesseret? Prøv den gratis i 4 uger!

                   alt         alt

Flere artikler...

Side 3 ud af 6

3

Site Login